Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 20. ožujka 2012.

MINI PIZZETE

Kad su naša već odrasla djeca
( 24 i 21 ) prošli tjedan izjavili da idu u Peštu na koncert Rise Againsta majčinski instikt nalagao je hitnu intervenciju. Hrana, hrana, hrana!!

Poznavajući svog sina, jedna greška u koraku i moglo bi se desiti da si sve to što skuham zataknem za šešir. On je, naime, samostalan mladac, pa valjda si može sam organizirati prehranu..
Ma znam ja da se moje odraslo, odgovorno i samostalno dijete zna brinuti za sebe, no pun ih je auto, a povratak u sitne sate ne zvuči mi optimistično glede ponude hrane na benzinskim pumpama. Zato sam se prešutno primila posla. Dobar su mi se izbor činile pizzete u slanoj i tarteletti u slađoj varijanti. Tu su, naravno, ključnu ulogu odigrali kalupi.
Nedugo sam se ugodno iznenadila kad sam u Sparu pronašla set kalupa od kojih je jedan bio za muffine a drugi poput tulipana, u konusnom obliku. Super, baš takav sam željela, brišem ga s liste želja na Amazonu :)

Prhko tijesto, šunkica i sir, u klasičnoj pizza aromi ziheraški je ( i logičan ) izbor kad su u pitanju i naša i tuđa djeca, a Portugalske tartletse punila sam svježim kravljim sirom. Zapravo, bio je to sir po receptu za Japansku tortu, činio se dobar izbor zbog kompaktnosti nadjeva.

Nisam imala problema s uvjeravanjem o korisnosti prehrambenog paketa, jednostavno sam ga ostavila u autu na zadnjem sjedištu. Netko će mu se smilovati.
Hehe, taktika se pokazala dobra, a da je bilo fino dokaz je bila - prazna kutija po povratku s koncerta.