Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

TARTUFI S MASLINOVIM ULJEM I CVIJETOM SOLI

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 10


250g crne čokolade ( 65% kakaa )
2 dl slatkog vrhnja
2 žlice dobrog maslinovog ulja
žličica cvijeta soli ( ili pola za ziheraše )
cca 1/3 muškatnog oraha
100g kakaa
150g čokolade za vanjski omotač ( može mliječna ili crna )

Sitno nasjeckati čokoladu
Slatko vrhnje zagrijati do vrenja pa preliti preko čokolade u nekoliko navrata, cijelo vrijeme miješajući. Kad je smjesa glatka dodati maslinovo ulje i sol. Naribati muškatni oraščić. Još jednom promiješati pa staviti u frižider da se stisne i ohladi ( barem 2 sata a najbolje preko noći ). Oblikovati rukama kuglice željene veličine. Vratiti ih u frižider a na pari rastopiti čokoladu za preljev. Kuglice umakati u čokoladu pa uvaljati u kakao. Kad se stisne otresti višak kakaa.

NAPOMENA: tartufe obično dobivam na poklon no izazov je napraviti ih sam, naročito ovaj prašnjavi izgled od kojeg idu sline na usta

AROMA VIŠE:
-đumbir i crveni papar
-naranđina korica + menta

Jeste li znali da postoji metvica ( prava, živa biljka ) s aromom čokolade? nisam ni ja, a navodno i s aromom naranđe, moja ih je kolegica vidjela u Mercatoru
Hm, to mi je negdje u rangu UFO-a, neki su ih vidjeli no većina nije, navodno su tu a nema ih nigdje i bez obzira koliko su nezamislivi, nema razloga da ne postoje.
Hoću reći - malo sam skeptična do kad ne opipam, a kad opipam onda ću ih sve donijeti doma i bit će ovdje čitava hrpa fotografija. ( Isto ako sretnem UFO )
Obećajem ;)