Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 2. ožujka 2012.

SLADOLED OD GREJPA I CAMPARIJA

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 9

( foto sa weba davidlebovitz )


Nemam običaj raditi sladoled. Nekako mi se čini da je tržište preplavljeno odličnim sladoledima pa moj sladoledomat već dugo vremena leži u podrumu besposlen. Očito je došlo vrijeme da ga izvučem iz mraka jer na Campari uvijek padam a čitava mi je kombinacija vrlo intrigantna. Dapače. Mislim da neću čekati ljeto nego iskoristiti prvu priliku da vidim kakvo bi se to krasno sladoledno čudo moglo kod kuće izroditi iz mog sladoledomata.
Opori okus grejpa i Camparija zvuči božanstveno. Nekako mislim da samo ja padam na njega ali nikad se ne zna, možda se ekipa oduševi

POTREBNO:
3 crvena grejpa
pola šalice maslinova ulja
1/3 šalice meda
400 ml jogurta
0,3 dl Camparija


Oguliti grejp i odstraniti veći dio kožica. Samljeti meso grejpa u mikseru zajedno s maslinovim uljem pa dodati jogurt i med. Još kratko izmiksati. Masu dobro ohladiti prije stavljanja u sladoledomat a pred kraj hlađenja u sladoledomatu u smjesu dodati Campari. Još kratko miksati u sladoledomatu pa izliti u plastičnu posudu i staviti u zamrzivač na sat vremena. Poslužiti dok još nije sasvim smrznuto, kao hladnu kremu ili osvježavajući zimski sladoled nakon teškog jela.