Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 21. ožujka 2012.

PILETINA SA ŠAMPINJONIMA

Neki dan je moj suprug stigao kući s tržnice i kaže: 'pa daj zamisli, piceka sam platil nekih 27 kuna a ovih
( jadnih ) 30 dkg šunke košta prek 35 kuna', je'l to moguće?
I stvarno, od šunkice sam jedva uspjela dobiti nekih dvadesetak mini pizzeta a piceka smo jeli dva dana za ručak. Nepravda. Ali tko nam je kriv kaj nemremo pojesti jednog malog žgoljavog piceka nego se s bijelim mesom zbrčkavamo pa ga jedemo dva dana :)

Ozbiljno. Bijelo je suho i u pravilu uvijek imam(o) s tim problema. Moje muško jede samo batke i karabatke a ja sam glodavac pa svojatam kosti po hrptiću i rebarcima. Prsa ostaju višak. Do sad smo ih uglavnom pojeli na wok, no od sad evo još jednog recepta za koji smo se oboje složili da je odličan. Plan je bio od pileta kojeg je suprug donio s tržnice maknuti prsa, pa za danas ispeći pile u foliji s ružmarinom, povrćem i mladim krumpirom, a za sutra, onaj komad prsa pripremiti sa šampinjonima, prema receptu koji sam preuzela s Coolinarike. Na kraju su prsa ispala tako dobro da smo ručak za sutra pojeli danas a za sutra je ostalo današnje pečeno pile.

Kako svaki petak kupujem šampinjone koje nam u firmu donosi jedan od lokalnih uzgajivača, vjerujem da ću u buduće kupovati i pileća prsa, što je do sada bilo potpuno nezamislivo.

Da ne duljim, za dvije porcije potrebno je:

  • 1 pileća prsa
  • par žlica Gussnela Dolcela ( ili brašna od quinoe za niski GI )
  • cca 400 g šampinjona
  • 1 češanj češnjaka
  • komad đumbira veličine palca
  • sol
  • papar
  • ulje ( maslinovo )
  • sjeckani peršin i vlasac

Meso narezati na tanke rezance pa posoliti i uvaljati u Gussnel.
Šampinjone očistiti i narezati na tanke ploškice


Na 2-3 žlice ulja popržiti meso ( ja sam radila u woku ). Kad dobije lijepu zlatnu boju izvaditi ga pa na istom ulju popržiti šampinjone. Brzo ih pržiti da ne stignu pustiti vodu.
Gore naribati češnjak i đumbir pa dodati sjeckani peršin, malo vlasca i pred kraj posoliti.

Meso vratiti u posudu sa šampinjonima, dobro promiješati i servirati uz kuhanu rižu i salatu.