Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 6. studenoga 2011.

VARIVO OD GRAŠKA S NOKLICAMA

( iz časopisa Dobra hrana br. 4 )


Mmmmmm.....mirisi i okusi mamine kuhinje...Ovo je oduvijek bilo jedno od meni dražih variva pa, iako je Ledo škrinja prepuna smrznutih proizvoda, ipak preferiram proljeće kad je tržnica prepuna mladog graškića i mrkvice.

ZA VARIVO:

300 g mladog graška
300 g mlade mrkve
1 glavica luka
2 dl pasirane rajčice
sol i ostali začini po želji
( ja uvijek dodam malo kopra i peršina, naravno tu je još i krumpir, a bez domaćih kobasica moj suprug ne može ni zamisliti variva pa je to obavezan sastojak, op.a. )



ZA NOKLICE:

1 jaje
100 g brašna
sol
na vrh noža P/P ( prašak za pecivo )
1 žlica suncokretovog ulja
( predlažem žlicu masti, od nje su knedlići meki i podatni )

1) umutiti noklice
2) Luk oljuštiti i izrezati na sitne kockice. U lonac stavit 2 žlice ulja, dodati luk i miješati na vatri dok luk ne postane staklast. Sad je vrijeme da se dodaju one kobasice narezane na ploškice i kockice krumpira. Još malo pržiti pa dodati vode ( 6 dl ) grašak i mrkvicu narezanu na sitne kockice, te pasiranu rajčicu. Kad proključa, kuhati još 15-20 minuta, dodati začine, pa ukuhati noklice.

NOKLICE: U zdjelici umutiti jedno jaje, dodati sol, brašno i prašak za pecivo. Masu dobro umiješati pa pustiti da odstoji 10-15 minuta.
U noklice se može umiješati sitno sjeckani peršin ili vlasac ( op.a. )