Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 2. ožujka 2012.

CVJETAČA S KOBASICOM

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 9


1 cvjetača
12 para kobasice
maslinovo ulje
1 žličica kurkume
1 žličica currija
1 žlica kima
sol
( pečeni hamburger i vrhnje po želji )

Usitniti cvjetaču na cvatove. Poškropiti maslinovim uljem, posuti kurkumom i curryjem, dodati kumin i sol. Izmiješato dobro rukama. Peći u zagrijanoj pećnici nekih desetak minuta. Za to vrijeme hamburger narezati na kockice a kobasicu na deblje ploške. U tavici popržiti prvo slaninu a dok pusti masnoću dodati kobasice pa sve zajedno još malo pržiti.
Cvjetaču izvaditi iz pećnice, preko nje prelijati poprženu slaninu i kobasicu pa dobro promiješati i staviti u pećnicu još 10-15 minuta da se sve zajedno prožme i cvjetača do kraja omekša. Još jednom lagano promiješati da cvjetača pokupi okuse i mirise pa servirati uz čašu dobrog piva.


Ja naravno nisam odoljela pa sam prije kraja pečenja preko svega stavila par žlica vrhnja i sve zajedno još malo ostavila u ugašenoj pećnici. Kad je temperatura pala, izvadila sam van i - nakon prvog zalogaja gotovo sve pojela. Da mi je netko rekao da je ovo tako dobro ne bih mu vjerovala. Odmah smo moja bračna polovica i ja pojeli cijelu količinu iako je to zapravo bio sutrašnji ručak. Zaključila sam da je suviše dobro ovako toplo da bi ga jeli hladno i sasušeno drugi dan. A sutra....nema veze, špecli su uvijek brza spasilica :)