Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 21. studenoga 2011.

KREATIVNE PITE


Od kad su me napale pite sva sam u tijestima, nadjevima i dekoracijama. Iako sam zagovornica domaćih kolača kupljeno se tijesto ( ono iz Interspara ) pokazalo kao sasvim solidna zamjena. Doduše malo neutralno no sa vrstom se punjenja to veoma lako anulira.




Evo nekoliko ideja kako istoj piti dati uvijek novo ruho.

ZA POČETAK RUBOVI:


-cik-cak





-sa žlicom i na štipkanje :)


-valovi




-pikači :)


-valovi i pikači :))



-zubići


-pletenice












-i za kraj jedan sasvim jednostavan ukras sa žlicom










POKRIVALA:

-jednostavno prazno koje služi kao baza, može se ukrasiti listićima i jabučicama od tijesta u koje su utisnuti klinčići umjesto peteljki. Posložiti ih gore kao da su napadali preko tijesta



-vilicom utisnuti rubovi i četiri centralna reza nekako su univerzalna špranca za slane nadjeve



-za Lincericu je karakteristična rešetka



-dok su svi ostali prepušteni kreativnosti kuhara












...a za DEKORATIVNE FORME...





-nebo je granica