Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 5. studenoga 2011.

GAZPACHO OD MRKVE, JABUKE I CURRYJA

( recept iz časopisa Dobra hrana br. 3 )



Znam, znam...samo što nije krenula zima, ali kaj ću kad sam uzela na zub prepisivanje ljetnog broja pa je gazpacho jedna od ljetnih tema. Nema veze, doći će i ljeto a ja neću morati kopati po svim onim silnim hrpama papira u potrazi za juhicom koju sam prije šest mjeseci unutra vidjela.

Piše da je nevjerojatno ukusna a ja obično vjerujem iskusnim znalcima pa željno čekam ljeto da probam.

SASTOJCI:
( za 2-3 porcije )

2 žlice suncokretova ulja
1 žlica curryja
500 g mrkve, nasjeckane
1 velika glavica luka, nasjeckana
1 jabuka, nasjeckana
750 ml povrtnog temeljca
sol i papar
jogurt ili malo vrhnja za kuhanje

Na zagrijano ulje u velikoj tavi dodati curry i malo popržiti. Umiješati sjeckani luk, mrkvu i jabuku pa promiješati dok se curry ne uhvati na sve.
Smanjiti vatru, dodati povrtni temeljac i poklopiti.
Kuhati lagano petnaestak minuta. Neka se ohladi.
Izmiksati u blenderu i začiniti prema ukusu.
Servirati hladno.