Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 5. studenoga 2011.

DOBRA HRANA br. 3

Treći je broj časopisa Dobra hrana usmjeren na ljeto, ljetne pašte, juhe i naravno - vina.
No odmah na početku bacili su kost sa neodoljivom ambalažom ( u kojoj se navodno skriva i neodoljiv sadržaj :)


za SIR KENSINGTON KETCHUP ( www.sirkensingtons.com )


i voćne okuse octa A L'Olivier s pulpom od maline, smokve, jagode, rajčice, čilija, manga....i tako to ( već sam ih stavila na svoj spisak na Amazonu :)


Ono što nikako nisam željela propustiti zapisati je Cookie Factory. Novootvorena slastičarnica u Skalinskoj ulici s originalnim američkim kolačićima.
Sigurna sam da to neću propustiti.


Od brzih recepata ništa me se nije previše dojmilo ali se zato LGG koktel činio kao dobra ideja pa sam ga prepisala.

Ultimativni vodič za gastroturiste prema odabiru hrvatskih gastro gurua na žalost nisam u stanju prepisati ali neki od njih su GIANINO u Rovinju, ULIKVA obitelji TOIĆ u Omišlju na Krku, TRAMERKA u Voloskom, PRASAC u Zagrebu i ono što me najviše zaintrigiralo je fotosafari a zatim gastrosafari dolinom Neretve u VIDU pokraj Metkovića. ( Čekaj sad dok naložim ekipu :)

I kao što rekoh pašta kao osnovna tema broja, ali kako doista ( doista ) nemam u planu mijesiti domaće rezance ( jedino što radim su spätzli ) niti jedan recept nije bio dovoljno zanimljiv da bih se primila miješanja tijesta.


Zatim obrađuju Vis i Komižu, što je već bilo mnogo zanimljivije pa sam recept za pogaču bez razmišljanja prepisala a recepti za gazpacho, kako je zima pred vratima, nisu bili u domeni mog interesa pa sam prepisala samo hladnu juhu od mrkve i jabuke s curryjem zbog toga što piše da je nevjerojatno ukusna. Pa hajde onda, bit će prilike da isprobamo...


Još jedna zanimljiva tema bila je kuharska radionica Plavi lonac u kojoj se uče prvi kulinarski koraci a kako su bili dani španjolske tematike ja sam odmah zagrizla u recept za CHURROS, visokokalorijski recept za prženo tijesto koje mi se čini idealno za umakanje u čokoladni fondue.



Zatim neizostavno vino, ovaj put su na redu bili najbolji premium plavci iz berbe 2008 na tržištu, pa slijedi:


-KIRIDŽIJA DINGAČ 2008.
-SAINTS HILLS DINGAČ 2008.
-KORTA KATARINA PLAVAC MALI 2008
-GRGIĆ PLAVAC MALI 2008
-TOMIĆ PLAVAC MALI BARRIQUE 2008
-ZLATAN PLAVAC GRAND CRU 2008.
-DINGAČ RESERVA 2008
-MADIRAZZA DINGAČ RESERVA BARRIQUE 2008
-CARIĆ PLOVAC PLOŠKI BARRIQUE 2008
-POSTUP DONJA BANDA 2008

pitate se zašto mi to treba ali uvijek kad se nađem pred policom s vinima imam problem, možda je ovo dio rješenja :)

I već smo na kraju trećeg broja, još samo napomena da sladolede iz LIDLA nikako netreba preskočiti u vrijeme jakih vrućina ( istina, doista su super, op.a. ) a za sam kraj ispravak netočnog navoda iz prošlog broja. Naime, autorica teksta o najboljim sladoledima u gradu, u međuvremenu je naletjela na sladoled svog života - home made sladoled od matcha zelenog čaja kojeg rade u novootvorenom japanskom restoranu u zagrebu - HANAFUDA. Navodno rade i sladoled od crnog sezama pa treba probati.



To je bilo to...
slijedi broj 4