Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 14. prosinca 2011.

PIRJANA CRNA RIŽA


Nije sa sipinim crnilom i nije divlja riža već jednostavno u Bio & Bio kupljena crna riža.
Prvi sam je puta probala kod moje prijeteljice koja je vegetarijanka i koja ju je servirala uz chutney i pržene rolice od integralnog tijesta a jednoglasan zaključak je bio da bi uz takvu prehranu sve mi mesožderke koje smo to papale bez problema mogle zaboraviti na meseko.
Bar na neko vrijeme :)

Za ovo nije potreban recept jer se sprema isto kao i obična riža, možda se nešto malo duže pirja zbog toga što je žilavija ali ja ju spremim u ekspres loncu i baš je super. Popržim ju na malo maslinova ulja, zalijem u omjeru 3/1 ( 3 šalice vode na 1 šalicu riže ) i kad je gotovo dodam malo maslaca pa pustim poklopljeno da još 5 minuta odstoji.

Savršen prilog uz nju je CHUTNEY od voća

Više informacija o njoj može se pogledati OVDJE