Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 26. prosinca 2011.

ČOKO KUGLICE




Skoro pa bi se moglo reći da je ovo čoksić od ostataka :)

Naime, kad su mi ove godine macaronsi ispali 'oslobodi me bože', krema za punjenje koju sam pripremila za njih postala je suvišna. Kako se punjenje priprema s mlijekom, čokolada je bila krasno svilena i podatna i bilo mi je žao da ju ne iskoristim iako nisam imala pojma što s njom.
Za praline nije bila pogodna a svi ostali kolači nisu trebali punjenje i već sam se bojala da neću znati što s njim kad mi je sinula ideja.
Od svih sastojaka koje sam stavljala u praline jedan sam dio stavila i u nju. Tako sam unutra umiješala

-mješavinu začina za medenjake
-mljevene bademe
-krupno sjeckane lješnjake
-vrećicu pistacija
-malo javorovog sirupa
-grožđice namočene u rumu
i arancine namočene u rumu

oblikovala kuglice pa jedan dio uvaljala u krokant a drugi u čokoladne mrvice


i to je to

upakirala sam ih u Ferrero kutiju i ispali su sasvim zgodan jestivi poklon :)