Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 22. prosinca 2011.

CHEESECAKE CUPCAKES

( ovo je skenirana fotografija prepisanog recepta, na dnu je fotka pokusnog primjerka iz domaće radinosti :)


U petak sam jedan takav jela u Cookie Factory a u subotu je recept izašao u časopisu D&D, zar to nije prst subine? :)
Smatrala sam to pokazateljem da obavezno i taj slatki cupcakes uvrstim u redosljed prioriteta za pečenje pa su već Digestivići na polici i čekaju staru godinu da dođu na red

SASTOJCI:

8 komada Digestive keksa
45 g rastopljenog maslaca sobne temperature
2 žlice kakaoa
300 g sirnog namaza ili svježeg sira neke nježne teksture
1 žlica brašna
90 g šećera
1 čajna žličica ekstrakta vanilije
1 jaje + 1 žutanjak
3 žlice kiselog vrhnja
100 g borovnica
tučeno slatko vrhnje prema želji
šnitice naranđe prema želji


Ugrijati pećnicu na 180 stupnjeva. Staviti 8 košarica za muffine u module. Izmrviti Digestive kekse u multipraktiku ili najlon vrećici pa sa valjkom za tijesto, umiješati dobro otopljeni maslac i prstima utisnuti smjesu na dno košarice za muffine.
Miksati sirni namaz u zdjeli dok se ne dobije glatka smjesa pa umiješati brašno, šećer, ekstrakt vanilije, jaje, žutanjak i kiselo vrhnje.
Staviti par borovnica na podlogu od keksa. Ostaviti par komada za ukrašavanje. Žlicom napuniti košarice smjesom od sira i peći 20-30 minuta, da smjesa bude kompaktna ali još uvijek malo drhtava u sredini.
Izvaditi iz pećnice i ohladiti u modulima bar 30 monuta. Nakon toga ih izvaditi iz modula i staviti u frižider na hlađenje najmanje sat vremena prije upotrebe.
Prije posluživanja ukrasiti slatkim vrhnjem i borovnicama ili naranđom


KOMENTAR:

SUPER!! Ovo je doista super kolačić, lagan ukusan i jednostavan


Napomena: Iz jedne velike kutije Digestiva ( 12 ili 15 komada? zaboravila sam izbrojiti ) ispalo je dvadesetak kolačića. Mješavina keksa i maslaca mi se činila anemična pa sam na svoju ruku dodala kakao ( 3 vrhom pune žlice Nesquika ). Bohnecov svježi kravlji sir pokazao se kao pun pogodak, kremast i gust, a kao voćno punjenje iskoristila sam čvrsti domaći džem od višanja sa čitavim komadima voća, kojeg sam stavila malo između keksa i sira i malo na sir, ispod šlaga.
Ma super! Iskreno preporučam :)