Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 4. kolovoza 2011.

VALENTINE COLADA


Vrijeme je koktela pa kad smo već na grenadini koja je poprilično čest sastojak koktela, evo još jedan, ne previše zahtjevan. Naziv 'grenadina' porijeklo vuče od francuske riječi grenade što bi u našem prijevodu bio - nar koji se pojavljuje kao glavi sastojak a naziv 'grenadina' uključuje mješavinu šećernog sirupa, nara, bobičastog voća i crnog ribizla kojeg smo već ranije sreli u receptu za Kir.
Sjećate se? :)

Evo sad recepta:

4 cl ruma
1 cl sirupa grenadine
1 cl sirupa od kokosa
2 cl sladkog vrhnja
15 cl soka od ananasa

Dobro promiješati, dodati led i poslužiti u visokoj čaši sa slamkom

Da budem iskrena moram priznati da se nikad nisam držala tih koktelnih mjera.

Možda zato što nikad nisam miješala samo jednu čašu (?) ili možda zato što mi se činilo suviše kompliciranim, nemam pojma ali odlučila sam da sve cl pretvorim u žlice i u šejkeru dobro promiješam pa nasipam u duboke čaše, dodam led i preko svega prelijem sok od ananasa. Juicy, taj mi je odličan.
I to nikad ne omane, a sama kombinacija kokosa i soka od ananasa još je jedna veoma ukusna varijanta, ovaj put - bezalkoholna
;)

Film uz koktel: AMELIE - vedar i koloristički zanimljiv