Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


srijeda, 10. kolovoza 2011.

CAFÉ DE PARIS baquette


Još jedna krasna stvar.
Café de Paris mješavina je začina i začinskih trava a baza je curry koji joj daje prepoznatljivu intenzivnu žutu boju. Sasvim sam slučajno naručila kutijicu te mješavine, onako, iz čiste znatiželje, privuklo me ime pa, iako sam pročitala sastav, još uvijek nisam bila sigurna koliko će mi se svidjeti to što ću dobiti. Ali svidjelo se i meni i ekipi koja obično testira moje kulinarske eksperimente pa preporučam i vama ako imate priliku. Uobičajeno se mješavina začina Cremé miješa sa maslacem pa zarola u alufoliju, ohladi i narezan na šnite stavlja preko roštilja ili u već gotovu rižu neposredno prije serviranja ali ja sam u svoju mješavinu nasjeckala dosta češnjaka i time obilno, s obje strane premazala na šnite narezan baquette ( onako da se dolje još drži zajedno ) kojeg sam zatim zarolala u alufoliju i zapekla u pečnici na grilu nekih 10-ak minuta. Pred kraj još samo treba rastvoriti foliju kako bi korica postala onako lijepo hrskava i to je to.

Odlično kao prilog uz roštilj ili samostalna grickalica za večeru uz neku salatu, narezak ili sir.