Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 4. kolovoza 2011.

KAVA i oko nje


Kavica.
Nek' digne dva prsta tko nije ovisnik :)
Kava je već stoljećim omiljeni napitak i njene se varijacije broje u tisućama. Znamo sve o kavi. Ili bar mislimo da znamo jer prošla je dalek put od svog otrića pa do današnje arome koju prepoznajemo i koja nam je bliska.
“Turci uživaju u piću crne boje. Pijuckaju ga polako kao poslasticu dok razgovaraju s prijateljima. Ponijet ću malo tog pića sa sobom” - razmišljao je tako jedan talijanski trgovac dok je početkom 17. stoljeća boravio u Turskoj. Vjeruje se da je upravo on donio prva zrna kave u Veneciju 1615. godine. - To je isječak sa našeg portala o kavi ( www.kava.hr ) koji iscrpno opisuje povijest kave njenu preradu i brojne recepte u svim varijantama.

Moja omiljena je ona s aromama, a od kad sam naš kućni bar napunila sirupima za koktele - kavica je postala ritual. Svaki dan druga aroma i druga jačina, ovisno o raspoloženju.

Na Amazonu se može kupiti set od šest Monin Coffee aroma od po 0,250 ml u kojem svatko može testirati okuse i izabrati svoj najdraži. Set se sastoji od arome: caramel, cookie, bijela čokolada, vanilija, lješnjak i makadamia.
Nakon što izaberete svoj najdraži okus, u ponudi su veća pakiranja koja, btw. možete pronaći i u našim prodavaonicama.
Ja svoju aromu kokosa koju sam kupila za izradu Pina Colade često koristim u popodnevnoj kavici, iako, da budem iskrena, nisam sigurna da li bih je mijenjala sa onom od bijele čokolade. Ili cimeta....hm...a možda ipak carribean rum...

Probajte, neće vam biti žao
:)


Knjiga uz kavicu: KNJIGA O KAVI Dragana Šimuneca - povijest, vrste, trendovi, recepti....sve na jednom mjestu