Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 28. kolovoza 2011.

RIŽA S ČEŠNJAKOM


Za nedjeljni sam ručak das pekla patkicu, radila Creme du Barry juhicu i pekla pitu od šljiva, a kako za juhicu treba samo bijeli dio poriluka odlučila sam od tamnog dijela iskušati svoj prvi recept iz knjige Suvremena makrobiotika koju sam opisala u prethodnom članku. Planiram to sutra nositi sa sobom na posao. Te pauze na poslu već su mi prava noćna mora, neprestano sam u potrazi za novim idejama što jednostavno i praktično nositi sa sobom a da nije sendvič.
I tako sam odlučila isprobati rižu sa češnjakom. Iako u receptu nigdje ne piše da ide unutra i taj gornji dio poriluka ja sam odlučila da ga ne bacim nego iskoristim. I svoju sam 'du Barry' juhicu isto malo doradila pa sam mojim mesožderima popržila na tanke šnitice nasjeckanu hrenovku i time im 'dekorirala' tanjur. Mogu vam reći da se nisu žalili :)

Evo sad recept za rižicu


1-2 čajne žličice maslinovog ili sezamovog ulja
5 cm dugi komad đumbira, sjeckanog ( ja ga uvijek sitno ribam )
2-3 režnja češnjaka ( i njega ribam )
200 g smeđe riže kratkog zrna ( prethodno kuhane )
morska sol
sjeckani peršin za ukras

Zagrijte ulje u woku ili tavi. Dodajte đumbir i češnjak, povremeno miješajući. Dodajte kuhanu rižu i brzo miješajte na visokoj temperaturi drvenom kuhačom nekoliko minuta. Povremeno dodajte malo vode da jelo ne zagori. Dodajte sol i miješajte još nekoliko minuta. Ugasite vatru, temeljito promiješajte i premjestite na tanjur za posluživanje. Ukrasite peršunom i poslužite

Uz recept još stoji da se kuha 7 minuta i da ''ističe snažnu kvalitetu smeđe riže i dodaje jaku, vatrenu komponentu.''

Bez obzira što to značilo sutra ću isprobati, a sad se bacam na pitu od šljiva recept možete pogledati ovdje
;)