Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 5. siječnja 2012.

MINESTRONE OD GLJIVA I JEČMA


Ovaj sam recept izvadila iz talijanske kuharice ITALIA AL DENTE a komentar uz njega bio je: OBAVEZNO PROBATI

Slažem se. Fina gusta juhica, začinjena vinom i vrhnjem, a ja sam na svoju ruku dodala i komadić čilija

SASTOJCI:

25 dkg šampinjona
10 dkg shiitake gljiva
malo suhih vrganja ( namočiti u malo vode )
1 mala mrkva ( sitno sjeckana )
1/2 poriluka ( na kolutiće )
grančica celera ( sjeckana )
2-3 velika režnja češnjaka ( sitno ribanog )
0,7 dl bijelog vina
10 dkg pelata
5 dkg pancete ( sjeckane )
1 l pilećeg ili goveđeg temeljca
lovorov list
peršinov list

1 šalica ječma
2 dl vrhnja za kuhanje
maslinovo ulje
sol
papar

Na ulju pirjati 2/3 šampinjona, pancetu, mrkvu, celer, poriluk i češnjak pa podlijati bijelim vinom, dodati pelate, temeljac, vodu od vrganja, ječam i začine ( osim peršina ). Kuhati oko 1 sat. U tavici na malo maslinjaka popržiti shiitake, ostatak šampinjona i ocijeđene vrganje. Kad dobije boju dodati u juhu zajedno s vrhnjem za kuhanje pa dodati sjeckani peršin i maknuti s vatre.

Prije posluživanja može se posuti parmezanom i dodati prstohvat bučinih koštica