Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

GUSTA JUHA OD TUNE I SLANUTKA



'I? Što kuhaš?' pita me neki dan moja šulkolegica koju sam srela na povratku s posla ( biti viđen je povlastica pješačkog života ), 'ah ništa, pijemo vodu i pasemo travu' velim ja u šali, 'a bogme ti je u zadnje vrijeme trava nekak kalorična' lane ona i gleda mi u guzu. Pajca jedna! ' Nije ni tvoja žlica plitka', nasmijem se ja s namjerom da ju uštipnem za špek oko struka...hehe...I tako se nas dvije izgrlimo, izljubimo i odemo svaka svojim putem. Ona u svom smjeru a ja bliže svom tanjuru guste juhe.
Pa valjda će ta teretana već jednom udariti pečat na moju guzu. Već sam skinula....hmmm...valjda nešto jesam, obečala sam ne vagati se do kraja mjeseca. Čak ni škicnuti. Bilo bi super da sam bila dosljedna, ali nisam, pa sam se jutros izvagala i ....mah, zaključila da sam beznadežan slučaj. Sva bi ta muka na spravama imala smisla kad bih ja bila karakter u odnosu na hranu pa se poslije držala reda, no poznavajući sebe, ti će rezultati trajati mjesec-dva a zatim sve ispočetka. Zato doviđenja muko po spravama, dobrodošla moja zaobljena figuro.
Život je suviše kratak da bi se čovjek mučio tamo gdje ne treba.

Hajmo rađe kuhati :))

Kad smo prije nekih mjesec dana kod Leonarde u Cušpajzu prijateljica i ja probale juhu od slanutka i tune iz konzerve, dopala mi se kombinacija, pa rekoh, hajde da vidimo kako će to ispasti u mom loncu. I tako se u loncu našlo sve ono što sam mogla vidjeti da pliva u tanjuru onog dana kad smo to tamo prvi puta probale


luk, narezan na ploškice
pelati
naribana mrkvica
češnjak, sitno riban
konzerva ocijeđenog slanutka
lovorov list
2 konzerve ocijeđene tune

tadaaaaa.....
i eto juhice



Leonarda je to još fantistočno servirala s palentom u obliku mini kuglofa u sredini tanjura, pa malo vrhnja i žličicom bučinih koštica tek toliko za dekoraciju, a preko tanjura još i ražnjić od povrća, tako da se ulovite negdje pri kraju da se borite s posljednjim zalogajima između želje da sve pojedete i nemogućnosti da progutate još mrvicu.
Svaka čast Leonardi na ideji! Mom je suprugu aroma bila 'suviše jaka' pa se sad već ozbiljno pitam jel to on tak razmažen ili je meni stvarno sve tak fino?