Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

JUHA OD CIKLE

Recept iz časopisa Dobra hrana br. 8


Cikla mi je unatrag nekoliko tjedana pravo otkriće. Uvijek sam je do sada jela u kiselom obliku, na salatu ili s hrenom a kako sam slatki tip, kiselo jedem u krajnjoj nuždi. No od kad sam kupila sokovnik i počela kombinirati ciklu i mrkvu u čaši zdravog napitka, cikla mi je postala veoma draga hrana. Stoga vjerujem da će mi i juha dobro sjesti iako to ne mogu sa sigurnošću tvrditi za ostatak moje obitelji.
Treba probati, možda me iznenade :)

1 kg cikle ( izdvojiti komadić )
1 velika granny smith jabuka
1 l pilećeg temeljca
3 žlice hrena
2 žlice jogurta
1 veća glavica ljubičastog luka
3 žlice aceta
sol
3 žlice maslinova ulja

Oguliti ciklu i jabuku. Nasjeckati ih na kockice. U loncu zagrijati ulje, pa na njemu ispržiti sitno sjeckani luk. Čim uvene dodati ciklu i jabuku. Posoliti, pirjati par minuta pa podlijati temeljcem ili vodom da bude sasvim pokriveno i kuhati dvadesetak minuta dok ne omekša. Prebaciti u blender ili usitniti štabnim mikserom da bude sasvim glatko. Dodati dvije žlice hrena ( hren umak ili svježi ) i žlicu aceta balsamica. Pomiješati pa vratiti na vatru još pet minuta.

Za to vrijeme preostalu ciklu izrezati na tanke prutiće pa pržiti na ulju dok se dobije hrskavi čips. Ocijediti na papirnatom ubrusu.
Pomiješati ostatak hrena s jogurtom ( ili vrhnjem ) pa time garnirati juhu posuto čipsem od cikle.