Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 1. siječnja 2012.

2012-ta



Početak tjedna, početak mjeseca i početak godine nekako su uobičajeni termini novih odluka. Uglavnom vezano za mršavljenje. No svaka, i najmanja odluka koju donesemo u korist svog zdravlja veliki je doprinos kvaliteti života, i nas i naših obitelji. Ako ga se držimo, naravno :)

Ja sam, ovaj put ( nadam se ) čvrsto odlučila da ću skinuti tih nekoliko kilograma. Počet ću s time da mi auto malo odleži u garaži a ja malo brže hodam do posla, što uključuje: kupovinu nekoliko novih udobnih pari cipela za hodanje, kaputeka s krznom umjesto ovih jaknica ispod kojih mi se smrzne pupak, torbu za preko ramena (kako bi rukice mogle u džepove), krznene naušnjake ( hoće li već jednom ta zima? ), tople rukavice u nekoliko boja da ne zavlada stilska monotonija, a sigurna sam da će se naći još nešto što nužno trebam.
Pa tko onda kaže da novogodišnja odluka mora biti teška?...hehe... meni se čini zabavna..hehehe


Ma šalim se, naravno. Kupovina je samo nagrada za trud, kilograme ili ću skinuti ili ne skinuti, ovisno koliko se potrudim, to je samo novogodišnja želja. Novogodišnje odluke su mnogo realnije; više druženja, više zdrave prehrane i više dobrih emocija s naglaskom na svim onim malim stvarima koje život znače. Jedna od njih je svakako i hrana.

Dok pozavršavam sve ono što sam u posljenjem tjednu prošle godine započela (dvije knjige, film i par kreativnih igrarija), primit ću se posla i vratiti onoj prvobitnoj ideji prepisivanja svojih starih iskušanih recepata.


...hmmmm...ili da jednostavno pustim da stvari idu svojim tokom?? Zabavnije je, a što je život nego zabava? :)



A sad idem u svoj brlog i molim lijepo neka mi nitko ne spomene hranu bar 7 dana dok ne zaboravim što sam sve noćas pojela
( ajme meni )
Nakon toga - u boj, u boooj, u hranobooj!!
Skinuti kilicu dvije pa natrag na iskušavanje receptića ;)

***

Ako je život zabava, hrana je definitivno njen najukusniji dio, i tko bi se - lud - recite vi meni, odrekao baš njega?


Puse svima, čujemo se za 7 dana dok skinem bar pola kilograma onih kolača koji su mi se noćas zalijepili oko struka.