Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

KREM JUHA OD KOROMAČA

( Recept iz časopisa Dobra hrana br. 8 )



Koromač svojom aromom podsjeća na anis a anis nije baš moj omiljeni začin pa stoga nikad ne tražim recepte u kojima bih ga koristila. Znam da bi bilo korisno povremeno ga uvrstiti u prehranu i ponekad ga složim na salatu ali u pravilu nisam nikad bila oduševljena njime. No kako uvijek svemu dajem drugu šansu odlučila sam iskušati nešto novo a ova mi se krem juhica dopala.

Potrebni sastojci su:

poriluk
koromač
krumpir ( ili batat )
pileći temeljac



Na maslacu popirjati poriluk i ploške koromača dok sasvim omekšaju. Dodati na kockice izrezan krumpir ili batat pa zaliti pilećim temeljcem. Kad je sve kuhano izmiksati u glatku kremu.
Ovaj batat izvlači situaciju jer ga volim u svim oblicima pa će vjerojatno tako proći i ovaj :)

Garnirati vrhnjem, krutonima ili s malo naribanog ementalera.