Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 24. rujna 2011.

VOĆNA SALATA s preljevom


Oduvijek sam mrzila kad su mi u restoranu servirali voćnu salatu od jabuke s tu i tamo nekim komadom drugog voća. Uglavnom kruške, što je još gore. Nije da ne volim jabuke i kruške ali nikako mi ne sjeda miris tog voća, uostalom volim kad voćna salata preko noći odstoji u hladnjaku pa se sastojci prožmu i dobro napiju arome a miris kruške drugi dan.....uh...
( Ispričavam se ljubiteljima jabuka i krušaka ;)
Zbog toga je mojoj salati glavni sastojak ananas uz dodatak nektarina, grožđa ili bobičastog voća, ovisno o sezoni, i preljev koji sve to aromatizira

Sastojke nasjeckati u staklenu zdjelu s poklopcem, preliti preljevom i pustiti preko noći u hladnjaku

PRELJEV:

-sok 1 limuna
-žlica meda ili još bolje agavinog sirupa za niski GI
-žličica cimeta
-dobar komad sitno ribanog đumbira
-malo sušene melise ( matičnjaka )
-sjeckani listići stevije

Može i bez ova posljednja dva začina iako su mi svježi listići stevije pravo otkriće jer daju specifičnu aromu i zbog toga sam ih počela stavljati u smoothije i sve slatke mikseve od riže ili svježeg kravljeg sira.
Probajte, fino je!
:)