Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 9. rujna 2011.

KINESKI REZANCI


Već sam rekla kako najveću noćnu moru imam s pauzom za posao. Obrok bi trebao biti ukusan, zdrav, po mogućnosti niskokaloričan i jednostavan za pripremanje. Uz to bi morao odgovarati upravo onom što taj dan traži moj organizam. E pa fučkaj ga sad...
Kako me makrobiotički pristup hrani 'odljenio' pa mi više ujutro prije posla nije teško skuhati svježi obrok za posao, tako sam počela usmjeravati fokus na recepte koji bi bili pogodni za takav način pripreme. Jedan od takvih je i ovaj.
Doduše, tu još uvijek pada u vodu onaj makrobiotički sistem sa čišćenjem i rezanjem svježih namirnica neposredno prije pripreme jer toliko vremena ipak nemam. Ja sam sve to nasjeckala večer ranije i ujutro samo izvadila iz frižidera

sastojci:
1 paketić tankih rižinih rezanaca ( Blue Dragon )
1 komad piletine ili puretine ( bijelo meso )
1 mrkva
list kupusa
bijeli dio poriluka
2 češnja češnjaka
1 komad oguljenog svježeg đumbira ( veličine palca )
soya sos
Teryake umak
sjemenke sezama
ulje od kikirikija


Mrkvu oguliti i narezati na način julienne ( ja sam gulilicom narezala tanke šnitice koje sam zatim izrezala na sasvim tanke prutiće ), kupus i poriluk također narezati na prutiće, meso na male kockice pa ga prelijati soya sosom i ostaviti da se marinira, najbolje preko noći.
Zakipjeti vodu za rezance. Za to vrijeme u woku popržiti meso koje se mariniralo u soya sosu pa dodati sjemenke sezama i zajedno pržiti dok meso omekša. Meso zatim presipati u zdjelicu a u wok dodati žlićicu ulja i sjeckano povrće. Kako ja oduvijek umjesto sjeckanja češnjaka primjenjujem ribež ( onaj za parmezan ili muškatni oraščić ),

i ribam direktno u lonac, što je mnogo jednostavnije od sjeckanja na daskici, možete i vi u wok naribati đumbir i češnjak, još malo promiješati pa dodati popržene komadiće mesa.
Dok se prži povrće u vodi zakuhati rezance. Ja sam uzela one najtanje za koje je pisalo da se kuhaju 3 minute ali mi se to učinilo previše pa sam preventivno ugasila vatru nakon dvije minute i ostavila još jednu minutu poklopljeno da stoji u loncu.
Zatim sam ih prema uputstvu ocijedila i isprala pod mlazom vode pa sipala u zdjelu i odmah prelijala Blue Dragon Black Beans umakom i poprilično soya sosa kako bi svi u potpunosti bili obloženi aromom. Nešto je nedostajalo....nije to bio onaj okus kineskih rezanaca kakav sam znala da bi morao biti pa sam dodala još i Teryake umak ( koji imače ljubomorno čuvam samo za umakanje sushija ) i to je bilo to. Dodala sam povrće i meso i zadovoljno odnijela na posao :)

Btw. danas sam isprobala istu varijantu s ribom, mi volimo soma pa sam umjesto puretine uzela filete soma.


NAPOMENA: okus je u oba slučaja fantastičan ali oni najtanji rižini rezanci se polome prilikom 'saftanja' pa sve izgleda kao kaša rezanaca izvađenih iz juhe,
drugi put ću probati one malo deblje