Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 27. rujna 2011.

UJUŠAK S LOVAČKOM KOBASICOM
















Ovaj sam recept skinula s vrećice instant juhe od gljiva. Moja kći to jako voli, zove ga 'onaj bijeli čušpajz' a činjenica je da je ekspresno gotov i doista ukusan.

SASTOJCI:
-15 dkg lovačke kobasice
-30 dkg krumpira
-vrećica krem juhe od gljiva ( ne od šampinjona! )
-lovorov list
-mažuran
-0,5 dl vina
-češnjak
-peršin
-po potrebi sol

Na malo masnoće popržiti lovačku kobasicu narezanu na kolutiće i krumpir narezan na kockice. Dolijati oko 1,2 l vode, dodati lovor, mažuran, sadržaj vrećice krem juhe od gljiva te kuhati 10 minuta uz povremeno miješanje. Pred kraj dodati 0,5 dl vina, sjeckani češnjak, peršin i po potrebi sol.


U sezoni gljiva umjesto juhe iz vrećice uzela sam svježe gljive i sve zgusnula vrhnjem za kuhanje a bilo je isto tako brzo i fino
:)