Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 22. rujna 2011.

BATAT



Volim batate! Pečeni batati na maslinjaku s ružmarinom poslije ručka mi dođu kao desert i moram priznati da mi nema boljeg od toga. Žuti nisu tako ukusni jer meni osobno nisu dovoljno slatki ali crvene bih mogla jesti svaki dan na bezbroj načina. Savršen mi je upravo taj spoj slatke arome i mirisa ružmarina pa ih uvijek obilno posipam i strpam u pećnicu a gotovo je za 15-20 minuta.

Potrebno:
2-3 crvena batata ( oguljena i izrezana na kockice )
svježi ružmarin ( sitno sjeckan )
malo maslinova ulja

Tko ne voli da mu se mrvice ružmarina pletu po zubima može staviti čitave grančice pored batata dok se peku pa ih poslije izvaditi ( ali to nije to, op.a. :)


Najslađe mi je vikendom poslije ručka napuniti zdjelicu pečenim batatima pa pustiti dobar film i ugnjezditi se pored televizora :)

...e da, ovako pečeni batati mogu se poslužiti s tučenim slatkim vrhnjem, pa tko voli nek izvoli
:)