Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 29. rujna 2011.

VARIVO OD GLJIVA


Ovo je varivo varijacija onog od prije nekoliko dana koje se zove Ujušak s lovačkom kobasicom. U jednom sam trenutku imala pun hladnjak vrganja a kako naša kći jako voli 'ujušak' jednostavno sam isti recept zamijenila svježim vrganjima.
Kad se ponuda na tržnici malo proširi iskušat ću varijantu sa nekoliko vrsta gljiva.

1 luk
gljive
1/2 para domaće kobasice ili hrenovke
3-4 krumpira
4 češnja češnjaka ( sitno naribanog )
peršunov list
lovorov list
0,5 dl bijelog vina ( ili 2-3 žlice octa )
vegeta Mediteran
2 dl vrhnja za kuhanje
žlica gustina
biber


Na ulju prodinstati sjeckani luk i kockice krumpira. Dodati narezanu kobasicu, očišćene i narezane gljive, lovorov list i oko 1,2 l vode. Začiniti žlicom vegete, dodati 2 češnja sitno ribanog češnjaka i pustiti da kuha oko 20 minuta. Kad je jelo pri kraju dodati vino, zatim vrhnje izmiješano s gustinom, sjeckani peršin, preostala 2 režnja naribanog češnjaka i biber po ukusu.

Jednostavno i fino