Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 15. lipnja 2012.

VIC


Žena prži mužu jaja za doručak. Odjednom od uleti u kuhinju:
Pazi. PAZI!! Stavi još malo ulja! O, Bože!
Pržiš ih previše istovremeno.
PREVIŠE! Okreni ih! SAD IH OKENI!
Trebaš još ulja. Joj! GDJE ćemo naći JOŠ ULJA? ZALIJEPIT ĆE SE! Pazi...
PAZI!! Rekao sam ti PAZI!! NIKAD me ne slušaš dok kuhaš! Nikad! Okreni ih!
Požuri! Jesi li luda? Jesi li TOTALNO poludjela? Ne zaboravi ih posoliti.
Znaš, uvijek ih zaboraviš posoliti. Posoli. POSOLI! POSOLI!

Žena ga zaprepašteno pogleda:
-Pa što je s tobom? Misliš da ne znam ispeći nekoliko jaja?
Muž mirno odgovori:
-Ne, samo sam ti htio pokazati kako je meni dok vozim



:))
Poznato?