Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 8. lipnja 2012.

FRANCUSKI GRAŠAK by Jamie

Recept Jamiea Olivera

Volim brze priloge, pogotovo ovako jednostavne, gotove u svega nekoliko minuta kakav je ovaj Jamiev grašak

Moram odmah reći da sam 'čistila frižider' pa je graškić bio iz škrinje (zato ima mrkvicu) a umjesto salate iskoristila sam špinat koji na vrtu iza kuće raste ko blesav pa koristim svaku priliku da ga jedemo dok je sezona.

POTREBNO:
malo maslaca
žlica brašna
300 ml pilećeg temeljca
sol, papar
metvica ( oko 8 listića )
svježi ili smrznuti grašak
1 glavica salate ( kristalke )
sok pola limuna

Na maslacu popržiti žlicu brašna, zaliti pilećim temeljcem i pustiti da prokuha. Dodati sol ( oprezno jer temeljac je već slan ), papar, sjeckanu metvicu i grašak. Nasjeckati jednu glavicu salate na veće pruge pa dodati u grašak. Dodati limunov sok i kuhati dok grašak omekša.


Jamie je grašak poslužio s pitom od piletine i pireom od mrkve a ja sam pire od mrkve zamijenila opet jednom njegovom inaćicom pečenog krumpira i to je bilo jako dobro.