Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 2. lipnja 2012.

AVOKADO-GREJP SALATA

Fino, lagano i niskokalorično


ZA PRELJEV:
  • 1 jušna žlica meda
  • 1/2 male žličice senfa
  • sok 1/2 limuna
  • malo svježe mljevenog papra
  • 2 žlice maslinova ulja

ZA SALATU:
  • 1/2 zrelog avokada
  • 2 crvena grejpa ( ili 1 crveni i 1 bijeli )


Grejp oguliti, očistiti od kožice i natrgati na komadiće. Avokado oguliti i također narezati na komadiće.
Od ulja, limunova soka, meda, senfa i bibera načiniti preljev pa prije serviranja preliti preko grejpa.

Meni je falilo još nešto malo 'težine' pa sam odlučila dodati komadiće Gorgonzole, no to baš nikako nije išlo skupa pa sam probala s kozjim sirom Caprilo što je bilo toliko dobro da sam na kraju ogulila još jednu rundu grejpa.


I kao što rekoh, fino, lagano i niskokalorično ako ne pretjeramo s kozjim sirom :)