Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 31. svibnja 2019.

MOTAR I PRŽENI AVOKADO

Recept za avokado preuzet iz knjige KETO-TARIAN, Dr. Will Cola

Za ovo nesvakidašnje jelo zahvaljujem mojoj prekrasnoj prijateljici Ami iz Splita koja nam je motar donijela u Zagreb na tečaj Batzi kod naše drage učiteljice dr. Elene Parigin.

To je bio moj prvi susret s motrom no nadam se ne i posljednji jer ovo neobično aromatično bilje nešto je što doista svi koji imaju prilike moraju probati.
Više o njemu pročitajte u članku OVDJE

PRIPREMA: Kratko sam ga na pari prokuhala, umočila u mješavinu maslinova ulja i aceta balsamica te servirala uz prženi avokado i domaću majonezu bez jaja.
OZNAKA: Vegetarian
PRIPREMA: 10 minuta
KUHANJE: 25 minuta


Za prženi avokado potrebno je:

  • 3/4 šalice mljevenih badema
  • 1/4 žličice čili praha
  • 1/4 žličice soli
  • 1 zreli avokado, prepolovljen, otkošten i narezan na ploškice
  • Domaća MAJONEZA bez jaja
  • 1 žlica paste od rajčica ( ako želite )
  • 1 žlica limunovog soka
  • prstohvat dimljene paprike

IZRADA:
1) Ugrijati grill tavu ili tablu, dodati masnoću 

2) Mljevene bademe pomiješati sa solju i čili prahom 

3) Ploškice avokada uvaljati u tu mješavinu sa svih strana pa staviti na laganu vatru da se prže. Okretati da ne pregore

4) Motar za to vrijeme na pari lagano prokuhati i ocijediti. Umočiti ga u mješavinu maslinovog ulja i aceta balsamica ( ili limunovog soka ). Nema potrebe soliti ni začinjati jer motar je sam po sebi slan i dovoljno aromatičan.

5) Majonezu začiniti pastom od rajčica, po vrhu posuti prstohvat dimljene paprike

6) Motar lagano protresti da se ocijedi od marinade

7) Servirati prženi avokado, motar i domaću MAJONEZU posuto klicama 


Nutricionističke vrijednosti za prženi avokado:
---------------------------
Protein: 11g * Net carb: 7g * Masnoća: 57g
--------------------------


Hvala dragoj Ami na ovom gastro užitku! Uživala sam u svakom zalogaju. Preostali motar servirala sam drugi dan uz prženi losos, klice i zelje s grila.