Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 4. lipnja 2019.

CHIA DORUČAK

Sezona jagoda ne traje dugo, jedan od meni najdražih obroka je jutarnji chia puding s jagodama ili malinama koje stižu uskoro.

Gotov je u trenutku, ako se pripremi navečer ujutro je spreman za ponijeti na posao a napravljen ujutro odličan je kao slatki mali obrok poslije ručka kad se vratim s posla.

OZNAKA: Vegan
PRIPREMA: 5 minuta od početka do kraja






POTREBNO:
zdjelica jagoda
1-2 žlice chia sjemenki
kokosovo vrhnje
bournbon vanilija

IZRADA:
Vilicom izgnječiti jagode, umiješati pola limenke ( cca 200ml ) kokos vrhnja, chia sjemenke i vaniliju. Dobro sve izmiješati i staviti u staklenku ili čašu da odstoji najmanje 15 minuta, idealno preko noći.


Ovo se može smatrati i kao bazom za sve daljnje kreacije u koje možete umiješati:

-zobene pahuljice
-med, javorov sirup, agavu
-kakao zrnca
-peludni prah
-sjeckane orašaste plodove
-organski kakao prah...
-komadiće ostalog svježeg voća ( banane, borovnice... )
Uglavnom sve što vam se čini kao dobra kombinacija

Meni osobno, najviše od svega paše dašak čiste vanilije :)