Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 9. svibnja 2019.

ODREZAK OD CVJETAČE s ljutim umakom i maslinama

( Knjiga KETO-TARIAN, Dr. Will Cole )

OZNAKA: Vegan, Vegetarian
PRIPREMA: 5 minuta
KUHANJE: 20 minuta
 ( u originau 35 minuta )

Još jedan 'njami' receptek kojem sam skratila pripremu tako što sam umjesto u pećnici odreske jednostavno ispekla na tavi.

U knjizi je nekoliko recepata vezanih uz cvjetaču. U originalu je korištena cijela glavica natrgana na komade i pečena u pećnici 35 minuta ali ja sam je radije ispržila u tavici kao odreske koji ujedno mogu biti baza uz razne priloge.

POTREBNO:

  • mala glavica cvjetače
  • maslinovo ulje
  • 1 žlica ljutog umaka (Sriracha, Alpinos, Tabasco...)
  • malo soli
  • otkoštene masline
  • korica neprskanog limuna
  • sok pola limuna
IZRADA:
1) Cvjetaču očistiti, prepoloviti nožem i od sredine izrezati dva-tri velika odreska otprilike pola prsta debela

2) U posebnoj posudici napraviti ljuti premaz: malo maslinova ulja, limunov sok, ljuti umak i sol

3) Ugrijati veliku tavu  u koju dodati malo maslinova ulja

4) Odreske od cvjetače premazati ljutim premazom pa staviti na ugrijanu tavicu. Poklopiti. 

5) Nakon otprilike 5 minuta cvjetaču okrenuti na drugu stranu i pržiti još 5 minuta. Pred kraj dodati masjeckane masline pa još malo pržiti do kad zaključite da je gotovo.

6) Masline i cvjetaču izvaditi na tanjur. Na ugrijanu tavu dodati prepolovljene cherry rajčice, pržiti minutu-dvije pa i njih izvaditi na tanjur sa cvjetačom a u tavu, po želji, na kraju dodati očišćene listove špinata koje pržiti tek toliko da uvenu.

7) Servirati odmah uz ploškicu limuna i malo začinskih trava
---------------------------------------------
Proteini: 3g * Net Carbs: 5g * Masnoća: 24g
---------------------------------------------