Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


petak, 24. svibnja 2019.

FILE BAKALARA SA ŠPINATOM, CRVENIM GREJPOM I KLICAMA

( Knjiga KETO-TARIAN, Dr. Will Cole )

Danas je petak pa evo sad jedan brzinski s ribicom.
Najdulje traje čišćenje grejpa

OZNAKA: Pescatarian
PRIPREMA: 15 minuta
PEČENJE: 15 minuta

POTREBNO:

  • file bakalara, začinjen po želji     ( može i neka druga ribica )
  • špinat, očišćen i opran
  • zreli avokado
  • crveni grejp, očišćen od kožica
  • maslinovo ulje
  • sol, papar

IZRADA:
1) Ugrijati grill tavu, dodati maslinovo ulje pa staviti file da se peče
2) Za to vrijeme očistiti crveni grejp od kožica pri tom skupljajući sok koji se cijedi
3) Narezati grejp na komade a u sok dodati sol, papar i malo maslinova ulja
4) Avokado narezati na kocke
5) U zdjeli napraviti salatu: pomiješati oprane listove špinata, avokado i začinjen sok od grejpa
6) Salatu servirati s pečenom ribom, ukrasiti klicama

Tko ne voli grejp može koristiti limunov sok, ja volim gorko pa mi je ovo baš dobro sjelo :)

Možda ste primijetili klice kao omiljen dodatak, to je zato što mi u Varažinu imamo sreću pa poznajem uzgajivače a osobno sam od njih imala prilike slušati puno dobrih stvari o klicama stoga nemojte propustiti priliku svaki tjedan opskrbiti se novom svježom zalihom.

Varaždinci se za klice mogu prijaviti na saptacklicama@gmail.com, klice su provjerene iz bio uzgoja i veoma brižljivo njegovane, kao što i samo ime govori ( šaptač klicama :)