Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 8. travnja 2012.

RADOST USKRSNOG BLAGOVANJA



I vama vrijeme leti? Pa tek je prošao Uskrs a evo ga opet. Istina je da sam oduvijek bila posvađana s vremenom no sad se to pretvorilo u tornado u kojem je jučer bila Nova godina, danas je Uskrs, sutra idemo na more, preko sutra su jesenske berbe i već nam, evo, pada snijeg i opet je Nova na vratima. Nemreš vjerovati.


No dobro, šta je tu je, Uskrs je. Poučena iskustvom proteklih nekoliko novo isprobanih recepata koji, u pravilu, odlično ispadnu na pokusnom testiranju a onda na društvenom totalno omanu pa ekipa na zajedničkom druženju žvače neke kerefeke, odlučila sam se vratiti isprobanim receptima.


KOLAČ OD MRKVE jedan je od takvih. Uvijek nepogrešivo uspijeva pa je dobio mjesto na blagdanskom stolu, ovaj put sa frostingom od sira umjesto uobičajene čokoladne glazure.
Kako smo prije tjedan dana na jednom društvenom, a odmah iza toga i obiteljskom okupljanju, jednoglasno zaključili kako nam je već svima dosta prejedanja, umjesto tradicionalne orehnjače, makovnjače ili nekog drugog dizanog tijesta odlučila sam ispeći nešto jednostavnije, čitaj: manje kalorično


a nakon što sam pola jutra provela igrajući se s jajima i pripremajući sve za Uskršnji ručak u obzir je dolazilo isključivo nešto veoma jednostavno. U frižideru je ostalo još taman toliko tijesta od jučerašnjih galettesa od jabuka pa se odluka nametnula sama od sebe - ispeći ću GALETTESE OD GREJPA, KARDAMOMA I MEDA. Super su ti galeti a i tijesto bi trebalo potrošiti...


Lupila me svjesnost da ih radim više za sebe nego za druge no nekako me baš i nije bilo previše briga....ima sladoleda i voćne salate..

I kuhane šunke i hrena...ta Uskrs je, ima i jaja... a tu je još i kokoš iz juhe, i povrće na lešo, pa mladi luk i janjetina s mladim krumpirom.
Nek digne dva prsta tko se boji da će biti gladan...


Još samo stručak ružmarina u vazu, za potpuni ugođaj, pa ručak može početi.
Krasan je taj ružmarin. Nedugo sam kupila desetak lijepih grmića za ukrasiti laubicu pa me miris škaklja svaki put kad otvorim prozor. Budući da se nitko ne buni protiv njega, sigurno će se par grančica naći u pećnici zajedno s janjetinom i mladim krumpirom za uskršnji ručak. Njama.

Gladi nema, posla oko pripreme blagdanskog stola ima i previše, no nije nam teško jer svi su tu; roditelji, djeca, naši najdraži...a zagrljaji, poljupci i dobre želje samo su dio atmosfere blagdanskog okupljanja..
Pa sretan Uskrs svima i ugodni blagdani!