Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 29. travnja 2012.

NOVA IGRAČKA

Priznajem, puknuta sam na kuhinjska pomagala. Imam ih pun podrum. Nije da ih ne koristim nego jednostavno nemam dovoljno mjesta na kuhinjskim elementima, a kuhinjski feng shui ( onaj u glavi ) ne da mi da kuhinju pretrpam, pa tako svaki put trčim u podrum i uvijek ispočetka 'steriliziram' aparate prije upotrebe. To me izluđuje. Još nisam našla način na koji bih stvar riješila no radim na tome. Do tad su vani samo blender i VerVita sokovnik a od nedavno i moj novi kućni ljubimac - Mulinexov ribež 'fresh express'.
Tražeći neki manji multipraktik naletjela sam na njega i zaključila da je zapravo to upravo ono što mi ( trenutno :) treba. Od kad sam uvrstila Jamievu mrkvicu u svakodnevni jelovnik, već su mi jagodice prstiju pošteno zguljene a da ne pričam o strahu da si i nokte naribam unutra :)

Aparatić je toliko mali da se gotovo izgubio između ona dva velika aparata a najviše mi se dopalo što su nastavci za ribanje integrirani pa ne moram u svoj toj kuhinjskoj gužvi osigurati mjesto još i za njih. Super su se dosjetili da ih smjeste na 'kljun' aparata. Jednostavno se skidaju, jednostavno stavljaju, lako isperu...

Doduše, kod veće količine malo se povrća nakupi između ribeža i kućišta no to je ionako samo priručno malo kuhinjsko pomagalo a ne neka profi zver pa sam mu to odmah oprostila.
Sve u svemu, baš sam zadovoljna.
Za sad :)