Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 24. listopada 2011.

GALETTES OD GREJPA s kardamomom i medom



Mmmmmm....kako to dobro zvuči....
Nakon što su me oduševile galette od jabuka, potražila sam još ideja, ova je bila jedna od zanimljivijih.
Tijesto je isto kao i za galette od jabuka jedino se punjenje mijenja ( i naravno količina tijesta :)

To znači da za nekih 30 komada treba:

1/2 kg brašna
250 g maslaca ili margarina
1,5 dl hladne vode
10 dkg šećera
strugana limunova korica
malo soli


Za punjenje od grejpa:

2-3 srednja grejpa, očišćena od kožica i membrana i nasjeckana na manje komadiće
2 vanili šećera
2 čajne žlice kardamoma u prahu
oko 2 vrhom pune žlice tekućeg meda
malo maslaca

Zamijesiti tijesto pa pustiti da odleži na hladnom.
Zagrijati pećnicu na 200 stupnjeva,
Za to vrijeme pripremiti filu: komadiće grejpa staviti u zdjelu i preliti tekućim medom, dodati kardamom i dobro promiješati
Razvaljati tijesto, izrezivati krugove veličine tanjurića za kavu ( cca 10-11 cm ), puniti ih nadjevom, oblikovati galettes i stavljati na lim za pečenje.
Svaki galettes posipati vanili šećerom i gore staviti grudicu maslaca pa peći oko 20 minuta da dobije lijepu zlatnu boju.

Znate ono: ako hoda kao patka, glasa se kao patka i izgleda kao patka onda je sigurno patka.
E pa ovo izgleda kao pizza ali ne miriše kao pizza i definitivno nema okus kao pizza.
Ako volite CAMPARI onda je to pravi kolačić za vas. Ja obožavam Campari i sve oko njega pa mi je galettes fantastičan. Moj sin je rekao da je nejestiv, moja kći mi je nakon jednog zalogaja vratila kolačić i rekla - to samo ti možeš jesti.
Dakle OPREZ!!!

GALETTES OD GREJPA JE SAMO ZA LJUBITELJE OPOROG OKUSA


Ja sam za prvi put odlučila uzeti crveni grejp pa je doista na tanjuru izgledao kao pizza, no to nije razlog da ne isprobate galettese s drugim sastojcima:


******


Galette su veoma praktične, moguće ih je puniti slanim i slatkim nadjevom:


šljive i borovnice


breskve ( npr. uz dodatak svježe ribanog đumbira i sjeckane mente )





a šta kažete na mješavinu svježih smokava, oraha i malo plemenite plijesni, npr. gorgonzole?

Meni zvuči fantastično, jedva čekam ljeto da probam :)