Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 15. travnja 2012.

SALATA OD MRKVE by Jamie

Recept Jamiea Olivera


Jamie kuha na mrvicu drugačiji način.
Osim što sam uzgaja hranu i sve miješa prstima, njegova je čili papričica gotovo nestvarno svježa, uz to sve mu je lovely i fresh, a kad izgovori 'freš' to zvuči toliko primamljivo i toliko hrskavo da mi svježina punom snagom udari u mozak i najrađe bih istog trenutka, u to što kuha - zagrizla.
Takva je i salata od mrkvice s dodatkom đumbira. Nisam odoljela da ju isprobam, ultra jednostavno a opet odmaknuto od standarda, baš kako volim.

Sirova mrkvica ima niski glikemiski indeks stoga je ovo dozvoljena hrana za one koji paze na to

POTREBNO:

đumbir
mrkva
listovi korijandra ili peršina
poprženi listići badema
malo čili papričice
limunov sok
maslinovo ulje

Naribati mrkvu i đumbir, nasjeckati listove korijandra, dodati malo sjeckanog svježeg čilija, preko toga staviti malo poprženih listića badema za hrskavost pa začiniti limunovim sokom i malo maslinova ulja.

KOMENTAR: delicious!
Pardon, slasno ;)
Bila sam uvjerena kako će đumbir ponijeti snagu okusa no ovaj su put pobjedu odnijeli prženi bademi, svojom orašastom aromom sjajno su se uklopili u priču, toliko sjajno da sam salatu prilikom prvog kušanja gotovo do kraja pojela
:)