Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 2. veljače 2012.

JESTIVI JEŽ


Jutros me u pretincu dočekao novi recept s bloga Simply Recipes i totalno me oduševio.
Uvijek me ispočetka ovakve jednostavne ideje natjeraju da se zapitam kako se (kvragu) ja toga nikad ne sjetim.

Uglavnom, idealno za večeru ili pivo-party


Bez previše priče, slike govore same za sebe; oštrim nožem narezati omanju štrucu kruha ( ladanjskog, kukuruznog... ) ili neko veće pecivo, i napuniti ga nadjevom od:

250-300 g tvrdog sira ( cheddar, emmentaler, Varaždinac... )
100 g pancete
10 g maslaca
1 žlica dresinga
začini

Sitno nasjeckati pancetu a sir naribati. Sve zajedno pomiješati sa začinima i time napuniti utore razrezanog kruha.




Napunjeni kruh zamotati u foliju i zapeći cca 15 minuta na 200 stupnjeva da korica dobije zlatnu boju a sir se rastopi. Preko pečenog kruha premazati dresing pomiješan s maslacem
( ili samo maslac, ili kečap op.a. )

Vjerujem da svatko tko vidi gornju fotografiju odmah dobije neku svoju inspiraciju!
Meni prvo pada na pamet u sve umiješati puuuno sitno sjeckane čili papričice :) no sjeckani vlasac i peršin sigurno će se dobro uklopiti, tu su i druge začinske trave, pa zatim češnjak, papar.....ideja sigurno neće nedostajati.

....krajnji rezultat....mmmmmm....njama





gornja ideja sa špekecom mi se najviše sviđa iako je varijanta samo sa sirom također višestruko primjenjiva. Recimo dodati puno sjeckanog vlasca pa poslužiti uz TV s pivicom, servirati kao prilog uz platu narezaka ili umjesto tvrdog sira uzeti sir s plemenitom plijesni pa servirati uz neko fino vinčeko.
Originalan recept pogledajte na blogu Plain Chicken

Tu sam pronašla i SLATKU opciju, koja meni, slatkoljupcu, zvuči vrlo privlačno



autorica kaže da je ta slatka inačica vrlo zarazna, da je jednostavno nisu mogli prestati ubacivati u usta i da ju je ona na kraju pojela vilicom. Može se servirati za doručak, kao snack ili jednostavno kao desert.
Pa probajmo :)

SASTOJCI SU:

1 komad okruglog peciva ili manjeg kruha
120 grama omekšalog maslaca
60 grama šećera u prahu
60 grama meda
1 čajna žličica ekstrakta vanilije
110 grama kristal šećera
1 1/4 žličice cimeta

225 grama šećera u prahu
1-2 žlice mlijeka

Izmiješati maslac i obje vrste šećera u glatku smjesu. Dodati med, vaniliju i cimet pa nanesti u sve razrezane dijelove kruha. Nije nužno da bude savršeno premazano, dovoljno je samo da svi razrezi budu na neki način popunjeni.
Zamotati u foliju pa staviti u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 25-30 minuta.
Kad je pečeno, odmotati i staviti na tanjur za serviranje pa preliti mješavinom mlijeka i šećera u prahu. ( U šećer se može dodavati mlijeka dok se postigne željena gustoća )

I to je to!
Treba probati :)