Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 4. veljače 2012.

FANJKI ILI PODERANE GAĆE


Fanjki su također fašnički kolači. Kako su brzi, jednostavni i izdašni, obično ih radim u sezoni krafni da iskoristim ulje koje mi ostane nakon pečenja krafni. Dok sam bila mala moja mama je to često vikendom radila, i sjećam se da sam znala staviti zdjelu pred sebe i potamaniti sve do dna.
A bila sam štrkljasta, da danas toliko jedem kotrljala bih se do posla...hehe... no fanjki su napast....uistinu napast :)

SASTOJCI:

400 g brašna
3 žumanjka
1 žlica šećera
1 žlica kiselog vrhnja
3 žlice ruma ili rakije

Zamijesiti srednje čvrsto tijesto s malo mlake vode i pustiti 1/2 sata da odstoji. Tanko razvaljati pa rezati nožem ili kotačićem za tijesto i peći u dubokom ulju.
Vaditi na sloj papirnatih ručnika pa uvaljati u šećer u prahu pomiješan s vanili šećerom.