Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 12. veljače 2012.

KOLAČ OD ROGAČA S JABUKAMA


Ovaj jednostavan recept najdraži je kolač mog muža. Rijetko ga spremam ( sram me bilo ), ali nikako da dođe na red kraj toliko novih recepata koje još treba isprobati. Zbog toga sam odlučila koliko toliko popraviti stvar pa ga ispeći mom dragom za Valentinovo :)

Evo rezultata




SASTOJCI:

4 jaja
1 šalica šećera
1 šalica ulja
1 šalica brašna
1/2 šalice mlijeka
100 g rogača u prahu
100 g grožđica
3-4 jabuke ( oguljene i naribane )
1 prašak za pecivo
čokoladna glazura

Pjenasto izmiješati žumanjke i šećer. Dodati brašno, sve ostale sastojke i na kraju snijeg od bjelanjaka. Peći na 180 stupnjeva oko 25-30 minuta. Nakon 20 minuta probati čačkalicom, ako čačkalica nije suha pokriti kolač alu folijom pa peći još desetak minuta.
Kad je hladno glazirati čokoladom.