Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 6. veljače 2012.

SEZONA DUKANA



Kad se preliješ preko korita vrijeme je za Dukana.
Nikakva mi zdrava prehrana nema smisla kad sam sama sebi teška i pucam po šavovima. Treba nešto hitno poduzeti, izdržati mjesec-dva a zatim dalje paziti, zdravo živjeti, vitaminizirati se i makrobiotičariti.
Hitno, znači - odmah.
Dukan ima dozvoljen onaj kritičan minimum ugljikohidrata a proučavajući stranicu www.mydukandiet.com shvatila sam da se, uz malo mašte, od dvije dozvoljene žlice zobenih pahuljica mogu raditi čuda.
Na jednostavno koncipiranoj stranici recepti su složeni po fazama, pregledni i jednostavni.

Usput sam naletjela na knjigu 'The oat bran guide' u kojoj autor tumači Dukana po svim fazama i opisuje recepte sa zobenim pahuljicama koji su primjenjivi u svakoj od njih.
Muffini, palačinke, kruh, kolačići...recepti su jednostavni a prehrana zanimljiva s dovoljno ugljikohidrata da organizam ne upadne u opaku ketozu.
Trebalo mi je ukupno 30 sekundi da knjigu skinem u Kindle formatu ( verzija za PC košta 3,36 $ na Amazon.com ). Većina je tih recepata ponuđena na www.mydukandiet.com stranici ali meni je bilo lakše da napravim neki svoj izbor.
Kako sam naumila kilograme istopiti do ljeta, ne žuri mi se pa nisam ograničila količinu namirnica. I ne shvaćam to kao muku, naprotiv, veseli me svaki novi dan zbog prilike da iskušam još koji od novih recepata.

Kako moja najbolja prijateljica ( također horoskopska blizanka ) u pravilu uvijek dijeli iste životne faze kao i ja, tako je nije zaobišla ni ova 'teška'. Danas je odlučila da mi se pridružuje, a obzirom da idejni popis recepata olakšava stvar, pokušat ću ih što bolje posložiti da joj olakšam.
Draga, ovo je za tebe