Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 18. listopada 2011.

PILEĆA JUHA a la Varteks


Sezona je toplih juhica. Ovaj sam recept dobila od gospođe koja je čitav svoj radni vijek provela kao kuharica u našem poznatom tekstilnom poduzeću. Knedleki su mi se doista jako svidjeli pa sam nakon jednog društvenog događaja uspjela nažicati recept i sita i sretna s njim u džepu otišla kući :)




Potrebno:

1/2 kg pilećih jetreca
4 srednje mrkve
1-2 korijena peršina
2-3 glavice crvenog luka
1 kg piletine

Za knedle: jetreca samljeti pa dodati sol, papar, malo luka, češnjak, Vegetu, 1 žlicu masti, 2 jaja i krušne mrvice po potrebi. Masu dobro promiješati i raditi knedlice veličine srednjeg oraha.



Narezati luk, piletinu na sitne komade i mrkvicu na kolutove pa polagano pržiti dok omekša. Dodati korijen peršina, podlijati vodom i kuhati. Pred kraj dodati knedle od jetreca. Kuhati još 10-15 minuta.
U kuhano dodati sjeckani peršin i odmah servirati.