Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


nedjelja, 9. listopada 2011.

MUKE PO DIJETI (6)


Moram se pohvaliti ( uh! ) da je moja čvrsta odluka da s Dr. Dukan dijetom skinem ovo malo špeka oko struka ipak kapitulirala pod zdravorazumskim razmišljanjem. Fučkaš ljepotu, zdravlje prije svega ( nisam baš sigurna da li zdravlje ili nespremnost da se odreknem knedli od marelica ). No za sad ništa od mesa, bacam se na povrće, voće i malo meseka. Valja hitno napraviti popis ideja za nekoliko dnevnih obroka za koje znam da ću biti u stanju pridržavati se jer ovo neide. Naročito kroz vikend ( ja sam isto utopista ).

Dakle plan B.
Iz osobnog iskustva znam da mi je pauza na poslu glavni obrok u danu i ako se tada dobro ne najedem u stanju sam se prejedati ostatak dana. A moja najbolja frendica kaže obrnuto, da ako ujutro jede onda se prejeda čitav dan, pa u jutro jede jabuke i kaže da joj to savršeno odgovara. Ja, ako u jutro pojedem jabuku, napadne me smrtna glad i bolje da baciš u wc ključ od frižidera jer sam u stanju pojesti i hranu i police zajedno s njom.. Dakle moj savršeni plan prehrane mora imati obrok s najviše kalorija u pauzi na poslu tako da sam ostatak dana mirna, staloženo radim i ne dolazim u napast pojesti rezervu hrane koju, zlu ne trebalo, uvijek imam u ladici ( viš viš, a da ipak to maknem van... )...


Plan B-a: pametno složiti plan.
Iz makrobiotike sam naučila svojstva namirnica, iz prehrane po krvnoj grupi znam da mom kiselom organizmu odgovara više lužnata hrana, a poznavajući sebe znam sve mogućnosti kojih sam u stanju pridržavati se...

Plan B-b: ...ali prvo otvoriti dnevnik prehrane, kažu da je to pod 'moraš'