Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 6. listopada 2011.

MUKE PO DIJETI (3)


Kako je 'biti na dijeti' u današnje vrijeme nekakva pomodarija, tako ni ja nisam cijepljena od toga pa sam, kako bih bila u toku, u prošlosti isprobala sve moguće i nemoguće dijete u traženju svog idealnog menija za skidanje kilograma. Odmah vam mogu reći da ono što znam da sigurno funkcionira je mesna. Život bez ugljikohidrata sigurno nas može učiniti mršavijim ali isto tako sigurno, i bolesnijim. Naši bubrezi trokiraju pod velikim količinama ketona. Ni hektolitri vode ne mognu isprati toliki otrov, a kako ja ne pijem ni vodu ni bilo kakve tekućine moji su jadni bubrezi vjerojatno doživjeli živčani slom prilikom posljednje takve dijete. Zbog toga, kao bolji izbor biram bolničku. Dugo nisam vjerovala u nju jer mi se izbor namirnica činio suviše mizeran, uostalom, nema šanse da budem na tri obroka dnevno, no kad sam jednom probala ispalo je jako dobro. U mojoj verziji onaj jedan komad dvopeka nikad nije bio samo jedan, već tri-četiri, pa sam vjerojatno zbog toga lakše izdržavala :)
I sa desetak prepečenaca još uvijek je kalorijska vrijednost bila ispod tisuću kalorija što definitivno garantira gubitak kilograma jer, u protivnom, po propisanoj bi dijeti to bilo nekih 700-800, koji puta čak i manje, a to u mom slučaju doista nije nužno.
I tako smo došli do bitnog - kalorijske vrijednosti. Jer jedino su kalorije to što nam se gomila oko struka pa znam da moram biti oprezna jer svako pretjerivanje u odricanju rezultira naknadnim prejedanjima. To je ono što nas ubija. Umjesto umjerenog i uravnoteženog jelovnika, mi si nabijemo tempo u minus a nakon postignutog željenog rezultata organizam nije u stanju održati na silu postignuti minimum pa nas tjera da se divljački bacamo na hranu kako bi smo nadoknadili teškom mukom izgubljene rezultate. I tako u krug.

A kako nismo svi jednaki nema generalne dijete pa sam igrom logike zaključila da bi možda prehrana po krvnoj grupi mogla u mom slučaju imati pozitivne rezultate, ne samo u skidanju kilograma već na čitav moj organizam.


--nastavlja se --