Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 9. kolovoza 2012.

PEČENA FETINA S POVRĆEM



Vjerojatno ste u Konzumu tražeći Fetu primijetili FETINU, a ako ste je slučajno i kupili onda znate da je tvrđa od klasičnog feta sira i sasvim druge strukture. Ima je dovoljno za jednu popriličnu porciju grčke salate ( doduše malo gumene :) i još je ostane dovoljno za iskoristiti na neki drugi način, npr. pizzu ili crostine jer se topi i razvlači po vilici kad je vruća. Ja sam odabrala zapečenene rajčice jer trenutno na vrtu zriju brže nego što ih uspijevamo konzumirati.


Ovo je jednostavna lagana hrana za vruće ljetne mjesece u sezoni svježeg povrća a umjesto Fetine može se upotrijebiti Mozzarela.

Za dvije osobe potrebno je:

  • 2 srednje velika luka
  • 4 rajčice
  • sol, papar
  • 250 g. FETINA sira
  • peršunovo lišće
  • maslinovo ulje
Luk narezati na kolutove a rajčicu na deblje šnite.
Naizmjence ih posložiti u jedan veliki ili dva manja kalupa za pečenje pa prekriti sirom.
Posoliti, popapriti i poškropiti s malo maslinova ulja. Ovisno o ukusu može se dodati malo sjeckanog češnjaka.
Zapeći na 220 stupnjeva cca 15-20 minuta da dobije boju.
Servirati posipano svježim peršunovim lišćem.