Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


subota, 18. kolovoza 2012.

LOPTICE OD SVJEŽEG KOZJEG SIRA

Zadržimo se još malo na svježem kozjem siru. Okruglice od sira kulinarski su klasik, osobno, najdraže su mi one od kravljeg sira s hrenom umotane u dimljeni losos ( RECEPT ), no sad se pojavila nova ideja s kozjim sirom pa se moralo probati. Naišla sam na to listajući Pinterst, ako još niste razgledali sve što se tamo nudi prošvrljajte malo, iznenadit ćete se kakvih se sve zgodnih stvari nađe.

Privukla me fotografija okruglice koja pliva u prekrasnom zelenom umaku od bosiljka ( OVDJE ) kojeg, ispostavilo se kasnije, ni uz najbolju volju nisam uspjela taki lijepo uzeleniti.

Recept sam malo korigirala jer mrvice od kruha jednostavno mi se nisu uklapale u kombinaciju, no tko voli, može se držati orginalnog recepta.

Masa je dovoljna za 5-6 manjih okruglica, kako sam ovaj put trebala samo 4 ispale su malo prevelike

SASTOJCI:
  • 1 pakung ( 280 g ) svježeg kozjeg sira (ja koristim Capro Fresh)
  • malo parmezana
  • otprilike 5-6 žlica kiselog vrhnja 
  • sol, papar, 
  • stručak svježeg bosiljka
  • maslinovo ulje
  • režanj češnjaka
1) Kozji sir pomiješati u blenderu s vrhnjem kako bi se dobila lijepa glatka masa. Posoliti, popapriti pa sve dobro izmiješati i staviti u hladnjak da očvrsne. Vrhnje dodavati žlicu po žlicu i pri tom paziti da masa ostane čvrsta i gusta kako bi se iz nje mogle žlicom za sladoled ili vlažnim rukama formirati okruglice.
Ako slučajno pretjerate s vrhnjem pokušajte stvar spasiti dodavanjem malo gustina ( ili još bolje malo svježeg kravljeg sira ).

2) Bosiljak staviti u kipuću vodu i blanširati oko 2-3 minute. Izvaditi u cjediljku i ostaviti da se voda dobro ocijedi.
Zatim ga staviti u blender, dodati češanj ribanog češnjaka, sol i dovoljno maslinova ulja da se blendanjem dobije ravnomjeran preljev.  

3) Od hladnog sira formirati okruglice, uvaljati ih u ribani parmezan i smjestiti u zdjelicu pa okolo naliti malo preljeva s bosiljkom. Servirati uz poprženi baquette.


Dobro se slaže uz svako predjelo a na stolu izgleda vrlo dekorativno, naročito u žlicama za posluživanje.