Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

CAPRO FRESH LJETNA SALATA

Iz dobre hrane broj 14


Neki dan sam iz Bio&Bio donijela kući krasnu dinju. Već dok sam je kupovala fino mi je mirisala i imala sam na umu upravo ovu osvježavajuću salatu. U posljednje vrijeme nekako svježi kozji sir konzumiram(o) u velikim količinama, ja malo više od ostalih no kako ga zbog njegovih nutritivnih vrijednosti stavljam u mnoga jela, ni ostali ga nisu u mogućnosti izbjeći. Iznimno je kvalitetan, svestran a iznad svega ukusan. Nedugo sam od njega napravila sladoled i sama ga pojela, no pustimo to za neki od narednih postova.


Danas je na redu ova jednostavna salata iz Dobre hrane za koju fotka govori više od riječi.

Ako trebate malo, samo malo....to je to, a možda i nije, jer ovo zove na još...

POTREBNO:

  • dinja
  • rajčica
  • svježi kozji sir ( Capro Fresh )
  • maslinovo ulje
  • papar
  • svježe začinsko bilje ( origano )




Stavila bih ovo u kategoriju 'sitnih gušta' no ta mi je čašica salate toliko dobro sjela da sam na kraju napravila čitav tanjur i pojela je umjesto ručka.
Zbog toga ono 'sitni' kao kategorija - otpada, i recimo samo: gušti su gušti 



Zanimljivo je da sam ove godine svoje najdraže začine, čili i ružmarin, zamijenila svježim origanom. Volim čili  ( jako ga volim ), ružmarin mi je apsolutno fantastičan, no jedna se tegla svježeg origana kupljenog proljetos u supermarketu i presađena na gredicu, pretvorila u prekrasnu, zdravu, rasnu biljku koja se fantastično uklapa u sve kombinacije do te mjere da se bojim što ću bez nje kad dođe zima. Jer ono u teglu, nakon ove raskoši, samo je neka mala smijurija, uostalom začinske trave u teglu mi nikad nisu baš dobro uspijevale. Sreća je što ih se lako zamijeni jer ih nude po svim supermarketima, no s ovim sam origanom razvila poseban odnos a sudeći po raskoši kojom se razvio, ljubav je očito obostrana.