Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 8. svibnja 2012.

SALATA OD FETE I CIKLE by Jamie

Recept Jamiea Olivera


Ne znam u kojem sam se trenutku zaljubila u Jamiea. Možda onda kad sam shvatila da on ima rješenje za moja bolna leđa? Sva sreća da ne lovim 24kitchen i onog famoznog Rudija o kojem trenutno svi pričaju jer bih valjda morala dati otkaz i prosjediti uz TV čitav dan, a onda da bi me opet boljela leđa.



Bez obzira koliko voljela kuhanje, sati provedeni uz štednjak uvijek me bace u horizontalu. Poslije trebam jedan čas da dođem k sebi. Jamie je to riješio. Fina klopa u 30 minuta. Budi lud pa zanemari, naročito nakon one njegove božanstvene SALATE OD MRKVE koju si radim doslovce svaki dan.
Ako me vidite da hodam okolo naranđasta ko vanzemaljac to je od mrkvice :)

Evo još jedne Jamieve zgodne salate. Preferiram sirovo, radim sokove od sirovog povrća, nastojim što manje termoobrađivati hranu, pa sam i ovaj put napravila po svom i ostavila sirovu ciklu iako je u originalu bila kuhana.
Meni je fina. Za one koji to ne vole, na tržnici ima kuhanih cikli a nekako mi se čini da sam i u supermarketu vidjela pakiranu, već kuhanu i naribanu ciklu. Provjerite, isplati se!


POTREBNO:
par kuhanih cikli
sjeckani peršun
limunov sok
sol, papar
aceto balsamico
Feta sir
maslinovo ulje

Naribati ciklu ili ju narezati na kockice. Posoliti, dodati aceto, limunov sok, sjeckani peršin i maslinovo ulje. Može se po želji dodati i drugih začinskih trava.
Začinjenu salatu složiti na tanjur za posluživanje pa na nju prstima nadrobiti feta sir. Preko svega posipati još malo maslinova ulja.
Meni je ovo idealno za posao, upravo takvo golo, zasitno i fino. Naravno, može se dodati tvrdo kuhano jaje ili mrkvica :)

Inače salata je bila prilog uz Jamiev ramstek, pečene krumpire, zapečene šampinjone i ciabbatu.
Linkovi slijede nakon testiranja