Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


četvrtak, 17. svibnja 2012.

RABARBARA-JOGURT by Jamie

Recept Jamiea Olivera

Evo jedan trendi recept.

Sezona je rabarbare pa ako vam se na stolu nađu stabljike ove raskošne biljke možete na Jamiev način dobiti desert u samo nekoliko minuta.

Rabarbaru narezati na ploškice. Na vatru staviti tavu u koju se sipa nerafinirani šećer i malo vanilije. Na taj šećer staviti rabarbaru narezanu na centimetar debele šnitice i sok pola naranđe. Pokriti i pustiti na vatri da se šećer rastopi i dobije nešto između kompota i džema od rabarbare. Gotovo je kad je rabarbara mekana kad se stisne prstima a to je doslovce deset minuta. Kušati da nije suviše kiselo.

EVENTUALNI DODATAK:
Za to vrijeme na prutiće narezati lisnato tijesto, razvaljati ga na dasci posutoj cimetom i šećerom u prahu, narezati na trokute pa pržiti u tavi na umjerenoj vatri da se malo napuhnu i dobiju zlatnu boju
( ja sam taj dio preskočila no zgodan mi je podatak da mogu lisnato tijesto ispržiti na suhoj tavici  )

U čvrsti jogurt dodati med i ribanu naranđinu koricu pa dobro promiješati. Ne zaboravite da naranđe moraju biti neprskane! Ako još uvijek ribate one kupljene na tržnici ili u supermarketu odmah to zaboravite. Zašto? Pogledajte OVDJE

Idemo natrag na naš desert.
U čašu slagati: jogurt, rabarbaru, jogurt, rabarbaru, pa poslužiti s lisnatim tijestom koje se isto tako može i nadrobiti u čašu. Možete napraviti domaći jogurt, možete preskočiti lisnato, a isto tako možete na kraju sve poprašiti s malo cimeta i dodati malo mljevenog kardamoma u jogurt da dobijete zanimljivu aromu.



Rabarbara samo što nije preplavila tržnice i neki sam dan prilikom jedne posjete jela odličnu pitu što znači da ih se već može ubrati. Moja rabarbarica, na vrtu, još je suviše mala pa sam jedva uspjela napraviti zdjelicu umaka od onih nekoliko malih grančica.




Rabarbara iz koje je bila napravljena ova ukusna pita je jedna gigantska biljka, meni do ramena i nestrpljivo čekam kad će moja narasti takva da iskušam još nekoliko novih recepata koji već čekaju u pripremi.