Hranom, naravno!! I to ne bilo kakvom hranom, već onom mojom, najdražom...onom koju godinama kuham i neprestano nadopunjujem. Iako sam u međuvremenu drastično promijenila prehranu ( na bolje, naravno :) ovo je i dalje ostala uvijek dostupna bilježnica koju nikad ne zagubim i stalno je pri ruci. Stoga ovo nije još jedan blog o hrani već moja osobna škrinjica s blagom, a cilj je imati sve svoje dragocjenosti na jednome mjestu.


utorak, 8. siječnja 2013.

A SNIJEG?

Snijega niotkuda. Kažu da je ovo najtoplija zima u proteklih neznamkoliko godina.
Iako sam zimogrozan tip i najradije bih prespavala hladne dane u nekom toplom brlogu, priznajem da zima bez snijega nije zima i snijeg mi ozbiljno nedostaje.

U potrazi za snijegom naletjela sam na prekrasan skandinavski blog koji nema veze s receptima no zato ima s drugom vrstom hrane - onom za dušu, a to je dizajn. Zove se WABI SABI i kompletno je fantastičan. Wikipedija kaže da je Wabi-sabi japanski svjetonazor ili estetika usmjerena na prihvaćanje prolaznosti i nesavršenosti, u stvarnosti bila bi to ljepota prirodnog i jednostavnog u svim svojim oblicima.
Post pod nazivom 'Vrlo Bijeli Zimski Tjedni' sa par prekrasnih fotografija možete pogledati OVDJE.

Dok listate prekrasan Wabi-Sabi blog dodajte svoju dozu ugođaja u obliku zimske verzije PANNA COTTE S OKUSOM MEDENJAKA

POTREBNO:

3 dl slatkog vrhnja
2 dl mlijeka
2 listića želatine
( ili agar alge )
1 vrhom puna žličica začina za medenjake
1 žličica meda ili šećera

Postupak je uobičajen za izradu panna cotte: u zagrijano mlijeko s vrhnjem umiješati med, žličicu začina i želatinu. Miješati tako dugo dok se želatina otopi.
Ako na površini ostanu grudice panna cottu procijediti kroz gusto sito pa sipati u zdjelice i pustiti jedan sat na sobnoj temperaturi a zatim staviti u hladnjak na 5-6 sati da se dobro ohladi.

Poslužiti posuto cimetom ili uz neki fini džem, npr. od gorke naranče.